1980 yılında İstanbul'da doğdum. Küçük yaşlardaki resim ilgim devam etti ve 1998'de Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'ne girdim. Tabii ki resim okudum. Bugünden bakınca yaptığm en doğru hareketlerden biri olduğunu anlıyorum. Okul yıllarında epeyce (çok fazlasıyla) desen ve suluboya çalıştım. Her ne kadar resimle şu an ilgilenemesemde bir gün mutlaka aktif olarak yapmak istediğim birincil işler arasında. Bu listenin ikinci sırasında da müzik gelmekte (Ortaokuldan başlayan Rock ve Heavy Metal müzik tutkusu haliyle bizi bir grup kurmaya sevketmişti).
Okul bittikten sonra resme olan ilgim bilgisayar grafiklerine olan ilgimi arttırdı. Teknolojiyle de ilgili olmam (bilgisayar oyunu ve her türlü elektronik) dijital ortamda yaptığım işlerin kalitesini etkiledi ve öğrenmemi hızlandırdı. 2005 yılında Maya ile tanıştım ve o gün bugün de bırakmadım. Tabii bunun yanında sayamayacağım kadar çok irili ufaklı programında bilgisayarıma kurulup kaldırılmış olduğunu söylememe gerek yok. Mümkün olduğunca yazılımları yakından takip etmek yapılacak her projede uygulama yelpazesini genişletiyor. Her ne kadar bir kaç yazılıma bağlı kalarak çalışsam da teknoloji başka bir koldan sürekli ilerlemeye devam ediyor.
Tüm bunlardan sonra bende 2005 yılında aktif olarak çalışmaya başladığım 3D ve efekt alanında daha güzel ve güçlü işler yapabilmek için kurumsal bir yapı oluşturmaya karar verdim. Bu okuduğunuz yazıyı da kurmuş olduğum şahıs şirketine ait güncel web sitesinden okumaktasınız.
Vee...bugün IOS ve ANDROID Platformlardan indirebileceğiniz dört oyuna sahibim... GRAVITY PROJECT, MANUGANU, MANUGANU2 ve SWORD OF XOLAN
Belki bir gün birlikte çalışıp birbirimiz hakkında daha detaylı bilgi ediniriz.
Görüşmek üzere...