A.R.O.G

Müşteri: SinefektTarih: 2008

Projede Kullanılan Yazılımlar:
3D: Maya

A.R.O.G film ekinde, 3d modeller ve ligting artist olarak çalıştım. T-Rex, gallimimus(Tavuk gibi olan ufak dinolar) ve Pterosaurus (Futbol sahnesinde oyuncuyu kapan kus) modellerini yaptım. Bazı dinozorları texturelarını yaptım. Arif'in tırmandığı Kumo Kulesinin temel modelini ve setup'ını olusturdum. Yine futbol sahnesinde olan, havaya atılan ıslak taşın tüm aşamalarını ve topun modelini de hayata geçirdim.


Yaklaşık 100 plan olan Arif'in yakalandığı hangar sahnesi için tasarladığımız hangar sekansında, hangarın genel tasarımı, zaman makınasının ana tasarımı ve ufak detaylarınn bir bölümünü, bazı objelerin de texturelarını yaptım.


Optimizasyon için, objelerin neredeyse hepsini 2. kez elden geçirip, polygon sayılarını azaltıp, hem final render için, hem de test renderlar için gerekli olan sureleri buyuk oranda azalttım.


Arı sekansında da, arı uzerinde bulunan kılları ve genel ısık setuplarını kurdum.